wtorek, 3 lipca 2012

Torcik kanapkowy


ponieważ wielu z was chce wiedzieć dokładnie jak zrobić torcik kanapkowy - wyjaśniam!:D

Otóż torcik jest łatwy w zrobieniu. Potrzebujemy:
chleb
dwa serki twarożki po 300g, jeden śmietankowy, drugi np ze szczypiorkiem :)
rzodkiewki, małe pomidorki, duże pomidorki, ogórek, szczypiorek, pietruszka, tu co kto lubi w kanapkach tym sobie smaruje między pajdkami :)

CHLEB - ważne by wybrać w sklepie taki, który ma dużo pajdek tej samej wielkości dzięki temu po złożeniu będzie bardziej okrągły. Wybieramy sobie od środka kromki chleba, odcinamy im spody-skórki i układamy na talerzu do siebie po dwie pajdki, zrobiłam na szybko zdjęcie żeby wam to lepiej zobrazować :)


i tak przekładamy kromeczki tym na co mamy ochotę, ja zrobiłam chyba 5 warstw. Na koniec szpachlujemy całość twarożkiem śmietankowym i ozdabiamy, można czerpać inspirację z mojej wersji, ale tutaj też daję wam pole do popisu :)






1 komentarz:

  1. ale mega :D teraz pozostaje tylko wypróbować tort z mojego przepisu i puścić tę pyszność w świat :D i prosze o przepis na jakieś smaczne i oryginalne tortille (z T. ostatnio się tortillujemy) :)

    OdpowiedzUsuń