niedziela, 28 lipca 2013

Tort arbuzowy!!!!


Co jest potrzebne:
arbuz, najlepiej z tych bardziej podłużnych niż okrągłych :) 
500ml śmietany 36%
5 łyżek cukru
migdały
maliny, borówki, jeżyny, truskawki co kto ma ;) 

Przepis znalazłam na jakiejś zagranicznej stronie, jednak nie był on doskonały - polecano użyć bitej śmietany no i mój pierwszy tort arbuzowy w ogóle się nie udał :/ bita śmietana spływała z arbuza i całość wyglądała żałośnie :( byłam zawiedziona, ale się nie poddałam :D 

Pierwszym zadaniem jest przygotować arbuza:


Następnie: śmietanę (która wcześniej była no najmniej 12h w lodówce) należy przelać do miski dosypać do niej 5 łyżek cukru i ubić :) 
Szpachlujemy sobie arbuza przygotowaną masą. Zawczasu migdały rumienimy lekko na suchej patelni. Migdałami obsypujemy boki naszego torta. Ozdabiamy górę wg pomysłu :) 






6 komentarzy:

  1. na taką pogodę chyba w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://gotujzrodzinka.pl/dla-dzieci/deser/arbuzowy-tort-nie-tort/ ja również robiłam - postawiłam jednak na wersję okrągłą bez dodatków - co by małym miłośnikom piłki się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw piszesz, że nie polecasz ubitej smietany bo spływała po arbuzie a zachwilę, że 36 % z dodatkiem cukru nalezy ubić i wtedy będzie ok. to w końcu ma być ta ubita czy nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie polecam bitej śmietany z saszetki czy też gotowej w sprayu - ta jest za lekka i spływa, trzeba użyć śmietany 36% takiej jak do tortów :)

      Usuń